Jelenlegi hely
smartPORTAL™
A smartPORTAL™ olyan internet/intranet alapú interaktív megoldás, amely - mérettől függetlenül - minden vállalat számára biztosítja az internet nyújtotta lehetőségek lehető legteljesebb, valóban költséghatékony kihasználását.
Egy naprakész, informatív, egyszerűen használható, jól szervezett, és könnyen karbantartható internetes rendszer ma már alapkövetelmény minden vállalkozás számára.
A smartPORTAL™ testre szabott megoldást kínál mindenki számára az internetes megjelenésre, a kis- és középvállalatok, non-profit szervezetek, önkormányzatok, illetve nem-kormányzati szervezetek (NGO) mellett, olyan nagyvállalatok számára is kiváló megoldást kínál, melyek költséghatékonyan, gyorsan szeretnének megjelenni az interneten, kihasználni a világháló nyújtotta lehetőségeket.
A smartPORTAL™ egyszerűen beilleszthető az esetleg meglévő webes környezetbe, annak információi és formai elemei megtartása mellett, és a továbbiakban költséghatékony módon, közvetlenül az adatgazdák közreműködésével megoldható folyamatos frissítése. Segítségével mindig naprakész, élő portál készíthető.
A smartPORTAL™ hatékonyan használható mindazon feladatkörök ellátására, amelyek egy interneten megjelenni kívánó vállalat számára fontosak:
Információs pult
A smartPORTAL™ információi közötti eligazodást segíti a portál által biztosított valamennyi szolgáltatást integráló információs pult, amely tematikus felépítésével biztosítja, hogy a felhasználó az őt érdeklő információt logikus rendszerben, könnyen, gyorsan megtalálja.
Publikáció
A smartPORTAL™ biztosítja az adatok gyors és egyszerű publikálását, legyen szó akár különböző típusú rendezvényekről (eseménynaptár), közleményekről, rendeletekről, szabályzatokról (dokumentumtár), vagy a vállalat, illetve intézmény üzleti- kommunikációs adatairól (termék- vagy ügyfél-specifikus adatok).
Adatgyűjtés
A smartPORTAL™ lehetőséget ad arra, hogy a látogatók és ügyfelek a rendszerbe közvetlenül adatokat rögzítsenek, akár kérdőíves formában, akár speciális egyedi megoldásokkal (ügyféloldali adatmódosítás) az adatgyűjtés a felhasználó által tág körön belül szabadon paraméterezhető, az eredmények döntéstámogató eszközökkel elemezhetők, tovább-feldolgozhatók.
Kapcsolatkezelés
A smartPORTAL™ tárolja és az érdeklődők rendelkezésére bocsátja a munkatársak, ügyintézők elérhetőségi adatait, a látogatók, partnerek és ügyfelek észrevételeiket bejegyezhetik a vendégkönyvbe, a fórumon nyílt vitát folytathatnak, hírleveket olvashatnak, illetve rendelhetnek meg.
Ügyfélkapcsolat
A smartPORTAL™ segítségével a nagy ügyfélkört kezelő vállalatok, sok érdeklődőt kiszolgáló intézmények esetében az ügyfélszolgálat részleges tehermentesítése, az ügyintézés jelentős felgyorsítása, átláthatósága érhető el az ügyfélkapcsolati feladatok részleges vagy teljes portál alapra helyezésével, passzív (adatközlés, szabályzatok és formanyomtatványok megjelenítése), vagy interaktív (adatgyűjtés, szerződés-előkészítés, rendelésfelvétel) formában egyaránt.
Egységes megjelenés, önálló arculat
A smartPORTAL™ azoknál a vállalatoknál, ahol egyidejűleg több informatikai rendszer üzemel, egységes megjelenítési felület kialakítására nyújt lehetőséget a meglévő rendszerek integrálásával az ügyintézők (munkafelület) és a vezetők (vezetői információs rendszer) számára egyaránt.
Keresés támogatás
A smartPORTAL™ az információ gyors visszakeresését nem csak az információs pult működtetésével, hanem teljes szövegű, dátum, kategória szerinti keresési lehetőséggel, illetve ezek tetszőleges kombinációjával biztosítja.
Archívumkezelés
A smartPORTAL™ segítségével megjelenő információk elavulásuk után sem tűnnek el nyomtalanul, az archiválási szolgáltatás biztosítja, hogy később bármikor visszakereshetők legyenek.
Biztonságos megoldás
A smartPORTAL™ alkalmazójának biztonságos megoldást kínál, mert az alkalmazott védelmi eszközök (védett vonal, jelszavas azonosítás, kódkártyák, digitális aláírás), biztosítják, hogy az adatokhoz csak az férhessen hozzá, akinek arra jogosultsága van.
Kedvező ár - gyors bevezetés
A smartPORTAL kedvező ár/érték aránnyal nyújtja azt, amire a megrendelőnek szüksége van.
A smartPORTAL™ környezete
Platform
A smartPORTAL™ tetszőleges internet/intranet környezetben alkalmazható. Bármilyen SQL-kompatibilis adatbázis, tetszőleges operációs rendszer és web-szerver használható. A megbízható működés érdekében általában nyílt forráskódú megoldásokat javaslunk (Linux, PostgreSQL stb.)
Eszközigény
A smartPORTAL™ nem igényel jelentős befektetéseket, eszközigénye a szolgáltatási követelményekhez igazítható.
Szoftverfeltételek
A smartPORTAL™ tartalmazza mindazokat a komponenseket, amelyek működtetéséhez szükségesek (web-szerver, adatbázis, portál program). Igény esetén a megrendelő saját web-szervere, adatbázisa is használható.